On receiving the Donostia Award in 1987, Glenn Ford said: ?From now on you're part of my family?. It's true, all of the big film names who have come to the San Sebastian Festival over its 50 years of existence form part of a big family related by kinship, profession, friendship, nationality, or simply by having coincided at the Festival. Links offers the spectator a visual game explaining the relationship existing between them all. The protagonists themselves will tell us the story of the Festival based on images and testimonies extracted from a variety of archives.