Second part of the Ten Minutes Older project, giving complete freedom to a number of outstanding directors in order that they may represent their 10-minute view of Time, considered as the governing element of history. Each filmmaker's individual work takes on a new meaning when combined with those produced by the others, giving rise to a fascinating experience for all film lovers. An ensemble of fifteen cinematic gems.