Lilia's life has meant nothing but monotony since the death of the husband she venerated and constantly reveres. Her greatest concerns are her daughter Salma's education and keeping the house tidy, her only entertainment television. But things change radically when, following the steps of her daughter, who is related to a cabaret musician, she discovers a new and unsuspected world when offered the chance to dance in the cabaret herself.