A young Moroccan emigrant in France, Nadia returns from Paris to her native Fez to visit her dying father. During the funeral, she is deeply moved by Karina's voice while reciting the Koran. The pair strike up a strong friendship on deciding to convert the dead man's palace into a shelter for Muslim women.