12-year-old Noura goes along with his mother to the hammam (public baths) in Halfaouine, a popular district in the old city of Tunis. His budding puberty has him debating between the world of men, of whom he feels a part, and of women, under whose wing he still receives protection while he discovers his sexuality. He's no longer a child, hence he is no longer allowed into the women's baths, but nor is he considered to be an adult, and is therefore left out of ?men's conversation?. Noura feels alone in this difficult passage from infancy to adolescence.