The intolerable difficulty of living in Algeria today. The powerlessness of not having any alternatives to the infinite waiting that affects a multitude of young people of about thirty, who see neither present nor future, neither work nor the possibility of a peaceful sentimental life in Algeria. They live in the popular neighbourhoods of Algiers, like Bab El Oued, and give vent to all their anger and despair in front of the videocamera. The city is rainy and dark. A car journey leads nowhere at all. They all stay there. Without a visa it is impossible to go anywhere.