A somewhat elderly potter, Brahim, decides to marry Fadah, a beautiful, healthy woman, hoping a third wife will provide him with an heir, given that his other two have failed to produce an offspring. Forced to marry Brahim, Fadah joins the other two wives in a household cut off from the rest of the world. Only Brahim has contact with the community... Until the day he hires a young vagrant to do work on the property. A few months later, Fadah shows all the signs of a pregnant woman.