Omar is a youngster from Bab El-Oued, a working-class neighbourhood of Algiers. He himself tells us that there's no room in his house, that his whole family lives in one room, that he's bored with his work as a clerk. With his friends he shares a love of football, the beach, Indian and Egyptian movies, night fiestas in the street... and an obsession with girls. Everything changes the day a friend sells him a little second-hand tape recorder and Omar hears Selma's voice.