Mina no longer plays with the other kids on the beach, having been locked up in an empty house by her father. She's pregnant and her lover is dead. She killed him and buried him under a pile of salt. At night heartrending cries can be heard. The secrets bear too much weight. Mina doesn't give up. She gives birth to the child, defying traditional law and her father's possessive love, finding the strength to shout the truth in the locals' faces.