Isabel Walker goes to Paris to be with and comfort her sister Roxeanna, who is pregnant and has been left by her husband, Charles-Henry de Persand, while affronting her ?divorce?. But Isabel falls in love with a French diplomat who turns out to be Roxeanne's future ex-husband's uncle. This creates a scandal and the relationships within the family become even more complicated, until a passionate crime upsets everything.