Towards the end of its Warring States period (481-221 BC), China was divided into seven separate kingdoms which each fought ruthlessly for supremacy over the others. Qin, King of the Northern province, had long been the target of assassins and had promised all kinds of recompense to the person who defeated his worst enemies: the warriors Broken Sword, Flying Snow and Sky. Ten years later, Nameless, an enigmatic county sheriff, comes to Qin bearing the weapons of the slain assassins, giving a detailed account of how he came by them. But the King has his own version of the events... Nothing is as simple as it seems in a story mixing love, honour and duty and which, finally, tells us about what it's like to be a hero.