Isabelle and her twin brother Theo, alone in Paris while their parents are away, invite a young American boy they meet at the cinema to their apartment. The three close themselves in, establish rules of behaviour and explore their emotions and eroticism to the extreme. Meanwhile, in the street, May ?68 and its related events are underway, eventually sweeping along the three youngsters despite their apparent lack of implication. The movie narrates the process of their sexual liberation and its transfer to the social concerns of the time.