Afghan refugees Enayatullah and Jamal live in Shamshatoo camp, on the border between Afghanistan and Pakistan. The former's uncle decides to pay for their passage from there to London and a cousin. Travelling on ramshackle buses and lorries and always paying backhanders up front, Enayatullah and Jamal learn what hell really means during their dangerous flight.