Mañe is flat broke. Having lost a leg, he can't find a job, ergo can't pay his rent and is the butt of the jokes and scorn of others like him. While roaming the streets trying to scrape a living, he meets an unusual person, a man who carries people around on his back in the centre of Bogotá, for which he charges 500 pesos. A silletero. Mutually serving one another, a strange friendship grows between the two, thus making their lives easier to live while offering them the chance of redemption. But they share a past, the violent past which has always accompanied the people of Colombia. This past unites and separates them, uncovering them as beings who have lost everything, except the hope of starting again.