Michael Winterbottom
The ineffable Tony Wilson, TV host and altruistic instigator of Manchester's indie movement, guides us through the fifteen years of the city's existence as ?Madchester?, the world pop capital, from the first Sex Pistols concert until the fall of the Factory Records label, created by Wilson to launch groups as legendary as Joy Division or Happy Mondays.