Michael Winterbottom
Pilot episode of a hit mystery series starring the least conventional forensic psychologist in the UK. Dr. Eddie Fitzgerald smokes, drinks, is an irredeemable womanizer and compulsive gambler, but the cops often turn to him for help with their investigations. This time, it's to solve the case of a serial killer with a penchant for single women travelling on trains.