Michael Winterbottom
Nick Cameron is happy. He plays football with an amateur team, drinks beer at the pub with his friends and is in love with Karen, a waitress in a posh restaurant. Everything goes fine until he starts experiencing strange symptoms: seeing double, losing muscle control, wetting himself... Karen decides to find out more about the subject, discovering that these are the typical symptoms of multiple sclerosis.