Michael Winterbottom
Fresh out of prison, Martin's aim on arriving back in town is to find his old girlfriend, Helen. The girl is however now going out with Bob, worker at a local radio station, and has a strange friendship with Honda, a mute child who spends his time recording every sound he hears. Honda lives with his sister Smokey, a nightclub singer and occasional mistress for several of the local men.