Michael Winterbottom
California, 1867. Engineer Dalglish arrives to the town of which Dillon is the lord and master, Kingdom Come, with the intention of running the railroad right through his land. Other new arrivals are Dillon's ex-wife, Elena, and the daughter they had together, Hope, both of whom had been sold by Dillon in exchange for a gold mine. Now Elena is back to demand a share of the money for the girl, who knows nothing about the whole thing.