Michael Winterbottom
Newly into their thirties after ten years together, Rosie and Vincent both want to have children. However, when the desired event doesn't materialize, both realize that continuing failure could well lead their marriage onto the rocks. Enter Benoît, a charming Frenchman who was Rosie's penpal as a teenager, but whom she had never actually met in the flesh. Rosie invites him to stay at their house despite Vincent's jealousy.