Michael Winterbottom
Three sisters, Nadia, Molly and Debbie, struggle to get by in a cold, dismal London. Nadia lands a job as a café waitress and places personal ads, looking for love. Molly is pregnant and married to Eddie, a bitter salesman. Debbie, a hairdresser, shares her son with her irresponsible ex-husband. They all intermingle, surviving their own everyday tragedies.