Ana returns to her native city after a long absence in search of her past, but there's not much left for her, only a few friends and a handful of faint images that she attempts to fit into place. She has an odd feeling of belonging and yet not. Seeing a photograph taken by her teenage boyfriend Mariano in the local newspaper, she decides to seek him out. Running into friends and ex-highschool mates, she inquires after Mariano's whereabouts, finally discovering that he lives in the small nearby town of Victoria. She therefore decides to set off on yet another voyage.