A dumb bet with friends turns Máiquel, an unemployed car salesman and until then ordinary guy, into a paid hitman and subsequently owner of a highly successful security firm. Letting himself go with the flow of events, he becomes respected by criminals, the police, and loved by two women... until he makes his first mistake and is forced to take charge of his own destiny.