Neurotic B-movie dubbing director Orlando lives with Sonia, a ?new age? woman seeking interior peace. Orlando is undergoing a crisis, suffocated by Sonia's love, and is tempted by the novelty of another woman. Mauricio is a young hermit, clumsy in relationships, who lives a complicated life with René, a ?post-modern? woman tired of Mauricio preferring his computer. Orlando dubs the voice of Kenneth Flamingo, presenter of an American sensational series on the tracks of Mamá Rosa, a charming old nurse who finds her true vocation as a serial killer dedicated to destroying happy couples. Ariel is a seer who helps with the investigation and falls telepathically in love with Sonia. They are all caught up in a maze of murders and gunshots where everything, even love, can happen, like on television.