A documentary narrating the march made in 2003 by the workers of Sintel, a telecommunications firm which closed down leaving its workers in the street. Starting out from six different parts of Spain, the workers and their families walk hundreds of miles to their rendezvous in Madrid on May 1, Labour Day, to demand a solution to their working situation, given the non-fulfilment of the agreements reached.