One day in the early 70s, an encyclopaedia salesman Alfredo López and his lovely wife Carmen receive a proposition from Alfredo's boss that will change their lives forever. He asks them to make their own amateur erotic movies for exclusive distribution in Scandinavia. Alfredo discovers his passion for filmmaking and launches into a successful directing career with Carmen as the star and muse of his movies. Inspired by Ingmar Bergman, Alfredo decides to become a ?serious? director and ends up filming with a Danish crew what he believes will be the movie of his life: Torremolinos 73.