The hapless lover and his best mate, the sex-starved singleton; the maverick detective and a ruthless petty thief; the pretty girl on the rebound with an older man; the deserted wife on the brink of breakdown; the ambitious TV producer; the robbed and abandoned fiancé and a nine-year-old tearaway all find their lives interweaving in this hilarious story of modern romance with a bitter twist.