Abdul Kader Torres, son of the former Political Social Brigade commissioner Ricardo Torres - known by those closest to him as Richi - and of the beautiful Tangiers-born Fatima, has just arrived in Madrid to take care of his father's debt recovery agency, Ejecutivas Tánger. Neither too clean nor too above-board, Abdul nevertheless accepts to take charge of the business. When it comes down to it he's a loser and there's nothing for him in his native Tangiers. He also, during the long years of his childhood, cherished an impossible dream: he's always wanted his father to love him and take him to be with him in Spain. But he's in for a shock. Madrid isn't what it seems to be. Nor is his father. Nor does the agency do what it says it does. Abdul starts to realise that his father and Ejecutivas Tánger have a dark, dirty past and present. What can he do? Report it? Just pretend?