Jim answers an advertisement for a salesman. Convinced that ?to make money, you've got to look like money?, Jim rents a suit and a diamond. The owner of the company is so impressed with Jim's knowledge and his audacity that he hires him. Jim then proposes to Emma, with whom he is in love, only to discover that she is already engaged to someone else. Now a captain of industry, Jim has diamond jewelry especially designed for him in huge proportions, and is nicknamed ?Diamond Jim?.