During a discussion with his wife, millionaire J. B. Ball throws her fur coat out of the window of their Fifth Avenue attic. It falls on poor working girl Mary Smith, who is soon suspected of being Ball's mistress and is assigned a luxury suite in a hotel. A casual remark she profers causes a stock exchange crisis, but in the end everything is well when Mary and John Ball Jr. find out that they are in love.