Judge Dempsey and opera singer ?Gus? di Ruvo, whose stage name is Tino Caraffa, live in an apartment over a speakeasy owned by Tommaso Antiovi. One night, East Coast snob Henry Greene brings his innocent fiancée Isabelle Parry to the speakeasy for a drink. The judge befriends her, but Henry rebuffs him. Gus is immediately drawn to Isabelle, who is thrilled to meet him.