Preston Sturges
Fiery saloon singer Freddie has been incarcerated for shooting the Honorable Judge O'Toole in the rear while chasing one of her boyfriend Blackie's flames, the attractive French ?artiste? Roulette. Just as she is convincing the Judge of her innocence, Blackie and Roulette enter the courtroom and Freddie, in a jealous rage, shoots the Judge in the rear for a second time. Freddie makes the most of the ensuing confusion to grab her Mexican friend Conchita and escape by train.