Preston Sturges
When a despondent bank cashier tries to commit suicide in a south of the border dive because he ruined his life with one crazy moment of dishonesty, he is rescued by the bartender, who relates the story of how one crazy moment of honesty caused his fall from governor of a state to bartender. Dan McGinty's climb begins at a soup kitchen where he is recruited by a crooked politician to vote at various precincts under the names of recently deceased voters. Impressed by McGinty's skill in voting thirty-seven times, as well as his lack of scruples, the political boss welcomes him at the party, and McGinty soon starts making his way up the political ladder.