Preston Sturges
A bride and groom are inexplicably prevented from attending their own wedding by their exact doubles, who marry in their place. Six years later, Tom and Gerry Jeffer's Park Avenue apartment manager shows their apartment to prospective tenants while they are still in residence because they are behind in rent. Gerry is frustrated because Tom, a struggling architect, has continually rejected her attempts to use her beauty to get financial backers for his projects. Gerry accidentally meets John D. Hackensacker III, one of the wealthiest men in the world.