Anthony Mann
Kitty O'Hara is a drugstore assistant who comes from a show business family. They try to get her on the stage as well, providing her with music written by budding composer Johnny McCloud. Kitty finally gives in and, as Johnny is a natural talent, she tries to find a backer for his show, finding it in the person of an eccentric Broadway producer. When Johnny has to join the Army, Kitty arranges for the revue to be performed at the Army camp where he is stationed.