Anthony Mann
Flamarion is a performer who makes his living as a vaudeville marksman. He hates women as a result of a failed love affair some 15 years before. He has an aide, Connie Wallace, whose husband also works for him. After Connie entraps Flamarion in a love affair, her husband is killed "accidentally", but she leaves him for Eddie, a man who does a bicycle act and whom she marries. Flamarion follows her to Mexico City.