Anthony Mann
After being knocked out, Ted Allison suffers from amnesia. He finds himself in the middle of a murder investigation and all clues point towards him as the probable killer. Patty, a cab driver, helps him to clear his name. After he is struck by a bullet, Ted's memory returns and his innocence is demonstrated.