Anthony Mann
Steve Kimball is an egotistical war correspondent heading back to New York after WW II ends in Europe. He is in charge of a group of teenagers who had been trapped for four years in Europe while entertaining during the war. Sneaking in with the group is Bridget Forrester, who became separated from her reporter father during the war. They are joined by Kay Lawrence, an American singer also returning home. Steve and Kay fall in love and the youngsters perform in the ship during the trip back.