Anthony Mann
Nora Goodrich is a chemical researcher who plans to try out her newly invented anesthesia on herself. She is injected with the drug and everything starts going wrong in her life. Her fiance, Stephan Lindstrom, runs off, she is blackmailed and a devastating explosion disfigures her face; but it is only a dream induced by the anesthesia.