Anthony Mann
Steve Randall is a newly-wed truck driver who accidentally becomes involved with a gang that robs a fur warehouse and kills a cop in the process. One of the gang is captured, convicted and sentenced to die in the electric chair. Walt Radak, the leader of the crooks, plans to frame Steve into confessing the murder, and if he balks, the gang will kill his wife, Ann. Steve and his wife flee to the country, where they hide out in an isolated farm owned by relatives.