Anthony Mann
Joe Sullivan is serving time for a crime of which he was innocent. His one-time associates framed him and he is determined to get even with them when he breaks out of jail. With the help of his lover, Pat, Sullivan flees prison. While he was inside he was visited by Ann Martin, a social worker, and he decides that she might be a very good hostage in case the police finds him, so he kidnaps her and the three begin a trip to get Rick Coyle and his gang.