Anthony Mann
Jack Bearnes, an American agent, and Pablo Rodríguez, a Mexican agent, go undercover to a ring smuggling Mexicans into California to work in the fields of rancher Owen Parkson. Bearnes pretends to be a small-time hood joining Parkson's gang while Rodríguez gets himself smuggled in as one of the workers. Bearnes is found out and run over by a tractor while Rodríguez watches helplessly.