Anthony Mann
Joe Norson is a postman who?s wife, Ellen, is pregnant. He wants to give her a better life but does not have the means for it. In desperation, he steals an envelope with cash that he finds lying in an office on his mail route. But this money is a blackmail payoff connected to some murders. Joe uses part of the money to build up his life style but eventually feels guilty and tries to return the money. He takes it back to where he stole it but no one seems to know anything.