Anthony Mann
John Kennedy, bodyguard of newly elected President Lincoln, finds out there is a plan to kill the latter. Kennedy informs his superiors of this, but they laugh at him and tell him the idea is nonsense. On a train going to Baltimore he finds out that one of the would-be killers is also on board. Kennedy fights all of the assassins one-on-one and slowly unravels the plot.