Anthony Mann
Jeff Webster and Ben Tatum are partners bringing a herd of cattle up to Canada from Wyoming to sell them for a fortune in the gold-boom towns. They arrive in the town of Skagway, where the self-proclaimed law man Gannon, takes the herd from them. Jeff steals his cattle back and goes to the town of Dawson. The saloon keeper, Ronda, helps Jeff against Gannon and his men, who are out to recover the herd.