Anthony Mann
Will Lockhart leaves Laramie to uncover the men responsible for selling rifles to the Apaches who had killed his brother and arrives at the town of Coronado, New Mexico. Most of the territory is ruled by Alec Waggoman. While riding through some salt flats owned by Waggoman he is confronted by the rancher's son, Dave. Unaware that he has done anything wrong, Dave?s men beat him, burn his wagons and shoot his mules. Soon after, Waggoman discovers that his sons have been selling rifles to the Apaches.