Anthony Mann
Morg Hickman is a bounty hunter, and former sheriff, who rides into town to collect a reward. The sheriff is Ben Owens, who still has to learn his job. After Hickman gets Owens out of one trouble after another, the two become friends, the elder acting as a teacher to the sheriff until he musters the confidence needed for his job. Their main adversary is Bart Bogardus who takes the law into his own hands when a posse is formed to hunt down two murderers and, once they are caught, wants them handed over to him to be lynched.