Anthony Mann
Ty-Ty Walden is a Georgia farmer who believes there is a treasure buried somewhere on his farm. With the help of his sons Buck and Shaw he tries to find it. Only one spot is not touched: an acre of land with a cross on it, set aside for tithing. However, the acre is changed around constantly during the search. Bill Thompson, Ty-Ty's son-in-law, tries to re-start the local cotton mill, with no success.