Anthony Mann
Link Jones boards a train to go to Ft. Worth to hire a teacher with a large sum of money he has been given by the people of the small Texas town where he lives with his wife and two children. On the train he meets Sam Beasley, a con man, and Billie Ellis, a saloon singer and they tell Jones that she is a schooteacher. The train is robbed by the Tobin gang. After the robbery, Link, Sam and Billie are stranded when the train leaves without them.