Pleasant and good-looking, 25 year-old Philippe lives with his mother and two sisters in a quiet suburb and has just started working for a building contractor. At one of his sister?s weddings, he can?t take his eyes off her stunning bridesmaid, Senta. It?s love at first sight. But Senta doesn?t love like the others. Her passion envelops and consumes Philippe: at one point she comes up with the idea that they should each kill a total stranger as proof of their love...